Reklamacije, povrati i zamjene
>
>
Reklamacije, povrati i zamjene

Reklamacije, povrati i zamjene

REKLAMACIJE I ZAMJENE

Zamjena/povrat podrazumijeva slanje proizvoda na adresu tvrtke Fashion ordination d.o.o o vlastitom trošku i pregled proizvoda od strane prodajnog osoblja. Ukoliko se ustanovi da je proizvod ispravan, isti će biti zamijenjen za drugi artikal ili drugu veličinu, po želji kupca. Zamijenjeni proizvod tvrtka Fashion ordination d.o.o potom BESPLATNO šalje na adresu kupca. To može učiniti kontaktiranjem Online Shopa Etnamaar na tel. +385 (0)1 300 3555.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pošiljku, te ukoliko pakiranje ima vidljivih materijalnih oštećenja/nedostataka, preporučuje se da kupac odbije primitak iste budući da postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti u Online Shop EtnaMaar, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi na email adresu:

andrijana@etnamaar.digitalia.hr, sjedište: Fashion ordination d.o.o., Ilica 82, 10000 Zagreb, ili usmeno na broj telefona +385 (0)98 65 19 15 od ponedjeljka do petka od 8-11 sati.

U slučaju opravdane reklamacije/povrata omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac može vratiti artikl na prethodno navedenu adresu kako bi se reklamacija uvažila na temelju fizičkog dokaza. Ukoliko se pomnim pregledom utvrdi da je došlo do oštećenja proizvoda namjernim/slučajnim mehaničkim postupkom, odnosno trganjem materijala, gumbiju, konca, patent zatvarača, broša, zakovica, perlica ili drugih sastavnih dijelova proizvoda, koji je nastao nakon što je proizvod pregledan i poslan kupcu, reklamacija će se odbiti odnosno osporiti. U takvom slučaju utvrđuje se materijalna odgovornost kupca za kupljeni proizvod.

Prema čl. 43 Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), st. 5. i 6., ako se materijalni nedostatak na proizvodu pojavi u roku od šest mjeseci od dana prijelaza rizika na potrošača (od dana kupnje proizvoda), a trgovac smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja snosi trgovac. Ako se materijalni nedostatak na proizvodu pojavi nakon šest mjeseci, ali ne kasnije od 24 mjeseca od dana prijelaza rizika na potrošača, troškove vještačenja snosi potrošač ili trgovac, ovisno o rezultatu vještačenja. Trgovac ne odgovara za materijalne nedostatke na proizvodu koji se pojave nakon dvije godine od kupnje proizvoda.

Proizvod koji se reklamira ili vraća mora sadržavati originalnu ušivnu etiketu robne marke EtnaMaar, a u paketu je potrebno poslati original računa. Ukoliko se ustanovi da je reklamacija/povrat valjan, kupcu će proizvod biti zamijenjen ili će mu se vratiti novac. Reklamirani/zamijenjeni proizvod tvrtka Fashion ordination d.o.o. potom BESPLATNO šalje na adresu kupca.

Adresa za slanje reklamiranih/zamijenjenih proizvoda:
Fashion ordination d.o.o.
Ilica 82
10 000 Zagreb
Hrvatska

OIB: 37963756865
Telefon: +385 (0)98 65 19 15 (od ponedjeljka do petka od 8-11 sati)

Share with

There are no comments

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Nema proizvoda u košarici